lunes, 2 de febrero de 2009

Primer missatge!

Hola!

Estreno aquest blog, quina ilu!!!!

Aviso que sóc totalment novata en això de l'scrapbook. Vaig començar fent algunes pàgines d'un llibre de records quan estava als USA però mai el vaig acabar. Ara estoy en ello. També em vull apuntar a algun dels tallers que facin en un parell de botigues que he localitzat aquí a Barcelona.

I sense més espera us deixo algunes foticos de les pàgines que porto fetes que més m'agraden.


Aquesta pàgina va dedicada al viatge que vaig fer al Gran Canó del Colorado. El que hi ha a la part de dalt és un punt de llibre que vaig comprar. I la tarjeta aquella blanca és la clau de l'habitació de l'hotel on ens vam allotjar.

Tota la resta ho vaig treure d'un kit de viatge que vaig comprar als Estats Units, juntament amb l'àlbum.

Que muniiiiiiiiiiiiic jeje.



Aquestes dues de la dreta ja les he fet aquí a Barna. Fa un parell de dies per ser més exactes. L'enganxina de Minnesota la tenia comprada d'allà. I els papers del fons (que m'encanten) també.
A l'Abacus vaig trobar les marietes. I l'etiqueta és de La Bolsera. No es veu molt bé però l'etiqueta té una mena de rejilla/llaç que passa pel foradet.

L'artícle del diari es una entrevista que em van fer al diari del poble on vaig viure mentres estava als USA :p







I aquí se me'n va anar una mica l'olla i vaig experimentar amb un paper guapíssim i un altre de ben normal.

Les flors de l'esquerra també les vaig trobar a l'Abacus i són super guapes. No es veu bé a la foto però porten una miqueta de purpurina a les puntes.




0 comentarios:

Publicar un comentario