sábado, 2 de enero de 2010

De compres

Avui tenia intenció d'apropar-me a una de les dues botigues d'Scrap que conec a Barcelona perquè volia comprar cintes per adornar els "broches" (com es diu broches en català??). A l'últim moment, però, m'ho he repensat i se m'ha acudit entrar a la botiga dels "xinos" del costat.

Tot això m'he comprat per 6,5€ ^^. MOLT més econòmic que haver anat a una botiga especialitzada. D'acord que no hi ha molta varietat, però per mi que començo i no tinc res, ja en tinc prou :p


4 comentarios:

Eva dijo...

Ahora los chinos si no?....

En fin... veo que poco a poco os convertiréis :P

Yo en los chinos encuentro un montón de cosas y normalmente baratitas ;)

Viqui dijo...

És que jo no havia vist res d'això al xino del costat de casa meva. De fet, les cintes hi eren perquè se suposa que són per empaquetar regals. Les he trobat entre els daurats, platejats de "plàstic".

Cristina dijo...

Pues en catalán puede que sea "abaloris" o "penjolls", no sé...
Te saldrán más económicas si las compras en alguna mercería que en una tienda de scrap.
A mi personalmente me gusta ir a "Fil d'Or" de Gran de Grácia, hay muchísima variedad y no está mal de precio. Aunque los chinos son mucho más baratos, pero depende de para qué las quieras porque la calidad no es la mísma.
Por cierto, grácias por visitarme. Besos.

Viqui dijo...

Oh, pues me cae muy cerquita ^^ A ver si mañana por la mañana me paso a echar un vistazo.
Gracias por pasarte :)

Publicar un comentario